דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיילות מכירה להצלחת המותג שלך 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2081 פעמים ]

דיילות מכירה הן נכס לכל בית עסק הרוצה לשווק את מוצריו, אך נשאלת השאלה איך מוצאים דיילות מכירה מקצועיות? האם הן נולדות כאלה או שהופכות לכאלה? מי מדריך אותן?  והיכן?  

חברת קד"מ/דיילות המכבדת עצמה אינה זורקת את דיילות המכירה שלה למים ללא הדרכה מקצועית ומפורטת על המוצר ויתרונותיו.

לא פעם יוצא להיתקל בדיילות מכירה אשר מנסות למכור לנו מוצר שאמנם הוא חיוני ואנו חפצים בו אך בפועל בנקודת המכירה הדיילות לא יודעות את החומר על מהמוצר ואינן מכירות או מבינות את תפעולו, החוויה מעט מביכה לשני הצדדים אך ללקוח מאכזבת באופן כזה שיכול הוא לאבד את אמונו בחברה ששלחה דיילות מכירה שאינן מקצועיות. 

דיילות מכירה למעשה הן הפנים של החברה, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה מכירתית.

כאשר נוצר מפגש ראשוני בין הלקוח הפוטנציאלי לבין דיילות המכירה, מבחינת הלקוח הדיילות הן החברה הן המותג, הוא אינו יודע כי אלו דיילות המסופקות ע"י חברת דיילות חיצוניות וזה אינו  מעניינו, על כן עלינו לוודא כי דיילות המכירה הן מקצועיות, חייכניות, בעלות תודעת שירות מעולה והכי חשוב תותחיות מכירה.

לדוג' – החברה המובילה ח.י. יצאה לפעילות קד"מ רוחבית במספר קניונים מובילים ברחבי הארץ בכדי לגרום לחשיפת סדרת הטלוויזיות "LED" החדשות שלה, הכרת יתרונותיהן ובעיקר בכדי להגדיל את המכירות.

בכל קניון הוקמו עמדות ממותגות ובהן עמדו כ- 6 דיילים/ות ומפקח. האימפקט של הפעילות היה ניכר ונמכרו מאות טלוויזיות הן בקניונים והן בחנויות המורשות.  

נשאלת השאלה מה גרם למכירה המרובה ואיך הצליחו דיילות שזו הפעם הראשונה שהן מוכרות טלויזיה להגיע לכזה אימפקט?

דיילות המכירה הנן מקצועיות משום שעברו הדרכה בת שלוש שעות טרם התחילה הפעילות. ההדרכה התקיימה במשרדי החברה ויצרה זהות והזדהות עם החברה והמותג שנמכר.

את ההדרכה של דיילות המכירה חילקנו לשלושה חלקים:


    •  בשעה הראשונה, עברו הדיילות הרצאה על ההיסטוריה, רקע, פירוט המוצרים ויתרונותיהם.
    • בשעה השנייה, התמקדנו בשיטות ואסטרטגיות מכירה.
    • בשעה השלישית עברו דיילות המכירה תצוגת תכלית בשימוש המוצר והתנסו בעצמן עד שהבינו את תפעולו.

 

התוצאה היא שכאשר הגיעו לקוחות להתרשם מן הטלוויזיות, ראשית הן חוו חוויה בלתי נשכחת של מתחם צבעוני, מרשים וקריאטיבי ובנוסף לזה נפגשו עם דיילות מכירה, יפהפיות, מקצועיות, דינאמיות, חייכניות ובעלות תודעת שירות.

המוטו שלנו הוא שאין שני לרושם ראשוני, על כן טרם זריקת דיילות המכירה למים עליכם ועל חברת הקד"מ/דיילות שבחרתם להעביר את הדיילות את הדרכת שלושת השלבים. בשבילכם ובשביל עוד לקוחות מרוצים.

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב